jagarmigsjalv

Direktlänk till inlägg 20 december 2013

20 december! No bad comments! 4 dagar kvar till jul!!

Av Tessan - 20 december 2013 20:38

   

Hejsan svejsan!!    

Idag slutade vi dagen glatt klockan 10:20 typ...allefall för oss med buss.

Vi hade godisätande i klassrummet i nån timme, sedan dans i idrottsalen och sen hem. CHIIIILLL!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jo det är så jag läste en ganska elak kommentar på bloggen, om Kevin. Jo det är så jag tror jag vet vem personen är men tänker inte nämna namn. Men allefall...

Det är så om ''H*n som skrev kommentaren* inte tycker om Kevin kan väl hålla dessa elaka ord inom sig. Ingen idé att försöka skada oss på något sätt. Jag blev ganska irreterad på *h*n*...eftersom om *h*n* tycker han är en skitunge...varför inte bara strunta i oss. Jag har faktiskt all rätt i världen att få vara ihop med vem jag vill. Jag ser inte han på samma sätt som *h*n*. Jag och Kevin är dock ihop. Vi bråkar inte. Om *h*n* försöker starta ett...No way. No fights are allowed. Vi tänker inte ta skit ifrån *h*n*. Jag har sagt att jag ignorerar dessa som kallade ''elaka'' kommentarer. Men denna var jag ärligt talat tvungen att prata om. Eftersom...alla blir väl ihop med någon nån dag. Och många går på utsidan och insidan. *h*n* Gick säkert på båda sidorna....*h*n* och Kevin kanske har bråkat...men det behöver inte nämnas här! Jag får vara ihop med han och jag tänker skita i vad som en stör *h*n*. Bitch please....

 

..................................................
..................................................
....................................

Okej...nu var jag lite dum i slutet. Men jag blir ganska irreterad med folk försöker lägga sig i mitt liv. Det är inte så kul att höra sånna elaka ord om sin kille precis. Men men....Jag tänker gå vidare. Nu blir det lite JULKALENDER!!

 

 

 

Julkalender dags!!!

 

Dagens ledtråd:

(julkula xD)

Imorgon kommer de två!

 

Dagens söta julbild:
 

Dagens sak jag ska göra: Visa en teckning jag gjort för länge sen på datorn!<3

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 19 december 2013 20:48

Detta får bli snabbt! Nu ska jag berätta 5 hemligheter!   1.Jag är rädd för mörker 2. Om någon slår mig så känns det inte :P  3. Jag var rädd för spöken när jag gick i 3an 4. Jag har alltid viljat bli berömd för mina teckningar 5. Jag äls...

Av Tessan - 19 december 2013 20:25


  Hej alla läsare! Idag så har jag mått sådär...huvudvärk och ont i halsen. Men det kommer nog bli bättre väldigt snart så. Imorgon så är det sista dagen utav höstterminen! Nu så är jag och Kevin (min kille) Officielt tsm! Så en massa grattis fi...

Av Tessan - 18 december 2013 20:39

Hejsan, idag ska jag visa vilka bilder jag tog ifrån idag. Jag tog de med min kamera.          Jag älskar helt klart julen, älskar stämmningen och så!     ...

Av Tessan - 18 december 2013 20:17


  Hej alla där ute! Imorgon tänkte jag börja med headern för 2014!   Jag har sprungit runt idag på skolan som ett jävla yrväder. Ihhhh!!! Fuck yolo, hakuna matata is the motto! Huvudvärk hade jag idag, febrig, yr, illandmående. I skolan...men al...

Av Tessan - 17 december 2013 19:58

Hej alla igen. Detta är ifrån julkalendern och då skulle jag visa hur jag såg ut och en gammal bild som jag ritade på datorn förra året 2012. Ni kommer må illa utav att se mig.      Här kommer bilden jag ritade på min fursona (en blandning ut...

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards