jagarmigsjalv

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Tessan - 1 december 2013 15:47

   

Hej alla söta läsare där ute!  Idag är det första december!!! Och Fösta advent!

Redan December? Haha, ja!

Snart är det 2014 också! Vilken konstig känsla :P men men..

Min julkalender är igång nu!

 

Jag gör saker för varje dag till julafton!

 

Så idag skapar jag min youtube kanal och nu ska jag också ge dig en ledtråd till julafton.

 

''röd,orange,gul,grön,blå och lila''

 

Det blir några ord, imorgon kommer nästa ledtråd!  Bara jag som är glad eller?

Det har inte börjat snöa än, det är kallt men ingen snö.

Vi har julpyntat överallt nu i huset. Lyse runt huset i slingor i olika färger. Ljustakar i varje fönster, änglaspel, adventsljusen här i vardagsrummet (sitter där nu) och julstjärnor. Vi kommer sätta upp julgranen snart.

Allt känns så...juligt! :D

Här är dagens söta julbild!

 

 

Ha en bra första advent!  

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards