jagarmigsjalv

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Tessan - 2 december 2013 19:35

 

Hajjj!!!  

Idag har det varit en sånn där ''Easy monday'' så jävla chill.

Hela dagen var de.

NO-vi labbade!

Mat-Pankakor!

Idrott-Dans med killar. Jag, Felicia, Mathilda, Hanna, Alinda, Elvira och Ahmed skapade en flashmob på idrotten. En liten. Det var kul! Vi lockade till oss några allefall. Vi får försöka på torsdag om det går bättre då.

Språk-Då hade vi daniel, han brydde ju dock sig inte vad vi gjorde så jag satt där med mobilen och kikade med lite folk istället. Han sa ju inte till oss. Who cares liksom då?
Vi läser ju endå bara i våra läseböcker. 

 

Sen slutade vi.

 

Julkalender dags! 2 December!

 

förra ledtråden.

(röd,orange,gul,grön,blå och lila)

 

Dagens ledtråd.

(Långt,ute,uppe,söt,rymden och svart)

 

Dagens sak jag ska göra!
Följa över 30 stycken tjejer med färgat hår (exempel: Lila och blått och mer)

På instagram.

 

Ni kan jätte gärna följa mig på instagram!: -> imnyancat (jag är privat)

 

Dagens söta julbild!:

 

 

Ha en riktig bra kväll nu!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards