jagarmigsjalv

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Tessan - 14 december 2013 21:47

 

Hejsan svejsan! Jag glömde bort tiden med 18:00 darför ska jag aldrig mer lova tid. Men men...

 

 

Julkalender dags!

Dagens ledtråd:

(sångröst)
Imorgon kommer det med

 

Dagens söta jul bild:

 

Dagens sak jag ska göra: Prata av mig<3

 

Av Tessan - 14 december 2013 12:28

Detta är egentligen  igårdagens julkalender sak jag skulle göra men...men...

Det skulle handlat om vad jag blir peppad av. Det är ett kort inlägg.

 

1. Lyssna på låtar jag gillar. Som till exempel Stronger (what dosen't kill you) Av Kelly Clarkson.

2. Att få pepp utav mina bästisar

3. Jullåtar xD

4. Titta på roliga vloggare (t.ex KEYYO!)

5. Rita

 

 

Haha just nu så lyssnar jag på denna !

Den är jätte bra ju!!   BTW!!! OBS OBS!!!! HAR BYTT NAMN PÅ INSTAGRAM SÅ JAG HETER NU: poompomcat

Av Tessan - 14 december 2013 12:16

 

Hej alla sötnosar där ute! Igår så orkade jag inte blogga så jag är hemskt ledsen för de. Jag var hos min bästis Alinda igår så, vi hade fett kul. Så det kommer två blogginlägg idag. Shit, jag vaknade med min datorn på magen xD Jag somnade tydligen med den igår. Kom hem runt halv 11. Så nu kommer det igårdagens inlägg och runt 18:00 så kommer dagens! Bara jag som tycker att det börjar bli för mycket?? För mycket bråk, tjafs osv. Usch...hjälp liksom.

Igår var det Lucia, så Hanna och Alinda var med i Luciatåget. De var sjukt duktiga. Så fick vi alla fika i klassen. Lussekatt, pepparkakor och Festis (smil)

MUMS! Nästa vecka på Fredag så är det JULLOV!!!!!!!!!!!!!

 

 

Äntligen....

 

Julkalender dags:

 

IGÅRDagens ledtråd:

(svans)

Sen kommer nästa!


IgårDagens söta julbild:

 

IgårDagens sak jag skulle göra: Saker jag blir peppade av!<3

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards