jagarmigsjalv

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Tessan - 10 december 2013 19:58

 

Det här är mina 2014 planer! Inför bloggen osv.

 

Till bloggen:

 

1. Ändra design alltså allt typ. 

2. Ändra header

3. Ändra muspekare

4. Mp3 på bloggen

5. Videos

6. Mer bilder

7. Mer tips

8. Mer frågestunder

9. Mer roligt 

10. Ändra allt typ

 

********OBS! Jag tänker göra i ordning headern innan 2014 (nyårsafton) så jag sparar allt nytt på bloggen direkt med klockan blir 00:00!!!!********

 

 

IRL:

1. Bli mer trevlig

2. Inte vara så känslig

3. Försöka ändra klädstil

4. Lyssna mindre på musik...

5. Försöka vara med pratfärdig och mindre blyg


Jahapp, det var de! NU vet ni lite om allt som kommer och går. Inte långt kvar till 2014!

 

Av Tessan - 10 december 2013 19:17

 

Hejsan svejsan tejsan!   

Idag har skoldagen varit grymt mycket bättre, vi hade det rätt crazy dock. Fett kul. Ja, Alinda kom tillbaks!!!<3333

Tror det är bara 8 dagar kvar till Jullov!!!!! Och 14 dagar kvar till julafton! Och snart är det 2014 också!

Imorgon är det prov i SO ....Om Grekland....fett tråkigt men önska mig lycka till. Kommer nog inte bli godkänd i allt men nästan allt är jag godkänd i.

 

Julkalender dags!!!!!!!

 

Dagens ledtrådar:
( leende, le, ord, awesome, ljus, mörker)

Mer ledtrådar kommer imorgon!

 

Dagens jul söta bild:     

 

Dagens sak jag ska göra: Berätta mina 2014 planer för bloggen och så!<3

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards