jagarmigsjalv

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Tessan - 4 december 2013 20:26

1. Med folk tuggar med öppen mun

2. Med jag inte får prata till punk alltså att bli avbruten

3. Om jag ska logga in på nått och det inte funkar

4. Att bli stressad

5. Folk som tror att de är coola

6. Jag gillar verkligen inte snööööö

7. Jag gillar inte med det är kallt ute

8. Jag hatar med internetet slutar att funka

9. Mobilen...ibland

10. Med jag får klagomål utan anledning

11. Låten: What does the fox say

12. Folk som puttar iväg mig

13. Grannarnas hundar...

14. Med killar masar på en...

15. Med jag inte får min vilja egenom...ärligt detta var inte så jävla seriöst men men..

16. Jag gillar inte med jag inte får äta choklad...är beroende så...får sluta nue!!

17. Att jag inte kan göra bättre vloggar med bättre kvalite

18. Att jag är så feg för killar

19. Med folk gör dumma saker mot mig

20. Egopics....alltså med duckface

21. Att mitt hår är jämt statiskt på morgonen

22. Med jag stressar på morgonen

23. Jag hatar morgonar

24. Med helgen är över

25. Söndagar och måndagar...plus onsdagar

26. tråkiga lektioner

27. prov

28. läxor

29. Otrogna vänner

30. Med jag inte får uppmärksamhet

 

Skäms men nu var jag faktiskt ärlig...

 

Gonatt   

 

Av Tessan - 4 december 2013 16:00

 

Hallojsan!   

Idag har det gått ganska trögt....inget var sådär jätte kul...

Förutom på engelskan då blev vi tjejer ensamt lämnade utav läraren för killarna skulle ha prov. 

Så typ inga jobbade..ok visst..många gjorde de.

Jag och mah bff Alinda jobbade inte. Jag satt vid mobilen...jag laddade typ ner Photo Booth så vi satt och asgarvade.

Fett najs!

20 dagar kvar till jul!!!

och

16 dagar kvar till jul-lov!<3

 

Fy vad jag längtar!!!

 

Julkalender dags!!!

Dagens ledtråder:

(svansar, ögon, ben, mun, söta, musik)

Mer ledtrådar imorgon!

 

Dagens sak jag ska göra: Skriva 30 saker jag irreterar mig på...

 

Dagens söta bild:

 

 

Hörs i nästa inlägg och imorgon!  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards