jagarmigsjalv

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Tessan - 16 december 2013 19:56

Hejsan just nu tänkte jag berätta om en hemlighet!

Hemligheten är: Jag är beroende utav Anime och Manga. Däremot dessa serier   

           

Jag älskar verkligen de serierna...fast de går bara på japanska nu på yt...så jag kollar inte på dom längre. Jag ritar dom jätte ofta. 

Det är olika Pretty cures!

 

1.Smile pretty cure

2. Heartcatch pretty cure

3. Yes Pretty cure

4. Fresh pretty cure

5. MaxHeart pretty cure

 

Det finns så många mer!
Kolla på denna bilden!

 

 


Av Tessan - 16 december 2013 18:49

 

Hallojsan!

Just nu blåser det jävligt starkt ute....creeeepppyyy.....

Känslan när man har tappat bort sina hörlurar på skolan...fuck it...no music...no life...  

 

Julkalender dags!

 

Dagens ledtråd

(Språk)

Imorgon kommer ett nytt

 

Dagens söta bild: (extra sööt)

 

Dagens sak jag ska göra: En ganska stor hemlighet!  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards