jagarmigsjalv

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Tessan - 11 december 2013 20:41

Detta är låtarna jag lyssnar på när jag är riktigt arg! Som jag kan bli ganska ofta. Som idag.

 


<---Mest den

 

 


Jamen nu vet ni! ;D Mer imorgon vetnii!!;D<3

 

 

Av Tessan - 11 december 2013 20:07

 

Idag har dagen varit sjukt tråkig, varit i bråk så...igår. Tänker inte berätta vad.

Oj...glömde säga HEJ! ;D

Fast endå har jag fått den där känslan ''i'm stronger than you'' en hel del. Inga MER PROV!!! :D

Fett gött!!! Har typ dock bara en eller två saker att lämna in sen är allt helt DONE! ;DDD
 

Detta är Surfplattan jag pratade om, en asus ;D<3 Det är bäst!! I LOVE IT!<3

 

Men nu kommer det lite julkalender!

Inte långt kvar till jullov! Och julafton!!

 

Julkalender dags!!!

(turkos, bokstäver, jobbigt, najs, konstigt)

Börjar få slut på ideer på vad för ledtrådar så jag kommer nu mera bara skriva Ett ord!

 

Dagens söta jul bild:
 

Dagens sak jag ska göra: Mina låtar jag lyssnar på när jag är arg! >:DDDD

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards