jagarmigsjalv

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Tessan - 5 december 2013 20:25

40  extra saker ni KANSKE inte visste om mig 

 

 

1. Jag hatar med någon hänger sin jacka över min

2. Jag älskar spagetti och köttfärsås

3. Jag gillar inte donkens mat

4. Jag älskar Max hamburgarna!

5. Jag kommer på egna låtar ibland helt random

6. Jag har inte brytit ett enda ben i min kropp

7. Jag har varit på sjukhus 3 gånger i mitt liv: 1) med jag föddes 2) jag hade riktigt ont i magen.. 3) med lillebrorsan föddes

8. Jag har aldrig åkt abulans

9. Jag har alltid viljat åka helikopter

10. Jag kommer aldrig börja röka

11. Jag åker aldrig typ de våldsamma atrikationerna på tivolin och så

12. Jag har varit på bara en tjejfest

13. Jag hatar läxhjälpen

14. Jag har blundar ute på morgonen med jag ska gå till bussen om det blåser

15. Jag har aldrig gått in i en lyktstolpe eller något

16. Jag stressar med jag bloggar ibland

17. Jag älskade MTV förra året

18. Jag hade msp i 2 år innan 2011 till 2012 fyfan...

19. Jag försökte hacka starcoins då...

20. Har aldrig gått på bio med någon kille

21. Jag hatar att bli kittlad...eller hur det stavas

22. Om någon nyper mig nån stanns på kroppen så säger jag att personen tafsar automatiskt

23. Jag hatar korridorer

24. Jag tycker jag ser tjock ut i min nya vinterjacka

25. Jag hatar snöbollskrig

26. Jag är rädd för snöbollar

27. Jag är bollrädd

28. Jag klagar på folk att de misstolkar men jag ska sluta eftersom jag misstolkar lika mycket själv

29. Jag hatar gruppsamtal på kik

30. Har nu fått mer sprickor på mobilskärmen

31. Jag somnar till musik

32. Jag försöker rädda mig själv om läraren ser mig med mobilen i handen fast man inte får

33. Jag älskar WIFI!!!!

34. Jag spammade alltid instagram första veckan jag skaffade det

35. Jag var 149 i 6an och nu 166 i 7an...fy vad jag har växt!

36. ÄLSKAR SOMMAREN!

37. Jag vill hjälpa alla med cancer

38. Ibland är jag väldigt efterbliven

39. Jag halkar efter i läxor ibland

40. Här var 40 extra saker ni kanske inte visste om mig!

 

Min instagram: imnyancat

 

Puss!!!  

 

Av Tessan - 5 december 2013 20:08

 

Amen TJO!   

19 dagar kvar till julafton!

Snart julov också! (ursäkta stavning)

Imorgon blir det stortsätt plugg efter skolan...tråkig fredag. Ska plugga SO, Musik, NO och Svenska....fyfan!

Så bloggningen kanske blir lite senare mot 23:00 hållet. Idag hade jag sjukt mycket panik att enns hinna blogga. Men jag har en julkalender att passa upp på här. Idag pluggade jag svenska på läxhjälpen. Sen med jag kom hem pluggade jag SO, till Greklands provet. Fy vad tråkigt...men vill dock faktiskt ha betyg.

 

Men här kommer julkalendern!

 

Dagens ledtrådar:
(Gullig, regnbågar, stjärnor, vacker, musik)

 

Mer ledtrådar kommer imorgon!

 

Dagens söta julbild:

 

 

Dagens sak jag ska göra på bloggen:

40 extra saker ni kanske inte visste om mig

 

 

Hörs i nästa inlägg och imorgon!  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards