jagarmigsjalv

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Tessan - 8 december 2013 18:16

Hejsan allihopa jag har tänkt att börja med ett nytt teckensnitt när jag skriver xD

 

Allafall så tänker jag nu visa vilket pojkband jag är helt galen i!<33

 

Och de är.....THE FOOO!<3

 

Jag är en Foooer japp, jag bryr mig inte vad andra tycker men jag älskar dom!<3

De sjunger så sjukt bra! De är snygga, söta, gulliga osv...De är bäst! Älskar deras låtar!

Bild på dom!

Ni får alltså tycka vad ni vill men jag älskar dom! Jag vill jätte gärna att ni kollar in den bästa bloggarna om the fooo jag läst!

 

  www.thefoooswe.blogg.se

  www.nattstad.se/thefooostory

 

Fett grymma bloggar!

 

 

De är fett grymma!!!!



Så nu vet ni!<3

 

Av Tessan - 8 december 2013 17:54

 

Hallojsan!  

Idag så var det ett långt letande, jag har letat i typ 4a månader efter min kamera laddare! OCH IDAG HITTADE JAG DEN! Kan nu äntligen ta bilder och filma igen!  

Just idag har jag bara lyssnat på lugna låtar: 


Några exempel! ;D


JULKALENDER DAGS!!!!

 

Dagens ledtrådar:

(noter, klor, blå, stjärnor, gallax, julafton)

Imorgon kommer de mer ledtrådar!

 

Dagens söta julbild:

 

 

 

Inte så bra bild på huset xD hade sjukt tråkigt innan så jag tänkte testa kameran, dålig bild just nu men imorgon blir det bättre.

Vi har pyntat lite grann nu. Jahapp...det här är mitt hus xD inte så stort utanför men inuti huset är det stort xD fett kallt var det. Snö upp över fotleden. Brrr.....

 

 

Dagens sak jag ska göra: Ett pojkband jag är helt galen i!<3

 

Puss!    

Av Tessan - 8 december 2013 02:35

Hejsan nu tänkte jag berätta vilka jag prenumerar på, alltså de är över 50 men nämner mina favoriter!

1. Keyyo

2. Linnea näslund

3. dennis whidehammar (stavning, jag är trött)

4. Andreas haglund

5. filip winther

6. william spetz

7. tora sparkles

8. IJustWantToBeCool

 

De är mina favoriter!! :D

 

Jätte kort men jag måste seriöst sova nu....!!!  

 

Av Tessan - 8 december 2013 02:28

 

Hejsan alla små nattugglor, japp jag sitter vid datorn klockan 02:30 det egentligen 8e december men glömde skriva 'igår' så...här kommer det sen får jag fan sova  

Idag vaknade jag klockan 14:00 -.- seriöst vilken sömntuta jag är...

Jag uppdaterade min data nyss till windows 8.1 FETT AWESOME!!!

 

Julkalender dags!!

Dagens/nattens ledtrådar:

 

(jul, julluvor, glans, glitter, ben, tassar)

 

Mer imorgon '''SEN**

 

Dagens söta jul bild:

 

 

Fy jag har fett dåligt internet just nu...men men....

 

Dagens sak jag ska göra: De bästa youtube kanalerna jag vet!<3 De jag prenumerar på! 

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards