jagarmigsjalv

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Tessan - 3 december 2013 20:26

 


1. Jag är inte allergisk mot något (tål bara inte rå paprika)

2. Jag fyller den 27 mars

3. Jag blir lätt rädd med jag går ute själv i mörkret

4. Jag har en massa bästisar

5. Jag är väldigt blyg som person

6. Jag älskar att rita

7. Jag visste inte vad vindkraftverk hette med jag var liten runt 3/4 år så jag kallade de för TInky winky från teletubbies....

8. Jag hatar matte

9. Jag kan råka sitta uppe för länge på vardagar

10. Med det gäller spotify har jag alltid privat läge...inte för att jag lyssnar på skit men det är en vana

11. Jag har väldigt lätt att känna mig utanför

12. Jag spårar ur väldigt ofta

13. Jag är beroende i choklad

14. Jag älskar fanta men inte cola

15. Jag var jätte kär förra året då plågade jag mig själv med låten Dj got os fallin in love again...öhhh

16. Jag lyssnar på låtar på hur jag känner mig innerst inne

17. Med alvin and the chipmunks 2 kom ut på bio lekte jag det med mina kusiner, då ville jag alltid vara brittany

18. Jag suger på att ljuga

19. Jag kan vara riktigt elak ....händer aldrig

20. Jag älskar med man håller på med mitt hår

21. Jag kan spela piano

22. Jag har haft över 30 bloggar

23. Jag älskar julafton, min födelsedag och nyårsafton

24. Jag lyssnar på musik varje dag

25. Jag försöker att inte säga typ i varenda mening

26. Jag har aldrig mitt hår uppsatt

27. Jag älskar oväder och bra väder

28. Jag älskar skräck och disney filmer

29. Jag är alltid stressad på morgonen

30. Jag sjunger i duschen

31. Jag övar på dans hemma

32. Jag hatar att hamna i bråk

33. Jag är rädd för att dö

34. Jag är inte kristen eller något

35. Jag hatar mobbning

36. Jag har varit mobbad

37. Jag gillar inte oäkta personer

38. Jag bryr mig inte så mycket om mig själv

39. Jag är ofta nervös

40. Jag älskar godis

41. Jag hatar reklam

42. Jag gillar inte med lärarna vill gå och prata ensam med en

43. Jag älskar bild, engelska och idrott och språk..

44. Jag kan vara en riktig badgirl ibland

45. Jag har mobilen på lektionen fast man inte får...bara för att lyssna på musik

46. Jag använder hundminen om jag försöker få folk att säga ja eller okej

47. Jag gillar inte coola tjej gäng

48. Jag tycker killar i 9an är fjantiga för dom tror att de är coola

49. Jag räcker aldrig upp handen

50. Jag älskar katter

51. Jag är beroende i nyan cat

52. Jag har alltid viljat göra en animation

53. Jag älskar manga

54. Jag älskar kramar

55. Jag sjunger med jag är hemma själv

56. Jag gillar inte alltid skolans mat

57. Jag vill ändra mitt rum

58. Jag vill ha längre hår igen och göra lila dip dye (har brunt hår så)

59. Jag försöker att inte säga ordet ''jag''

60. Här var 60 saker ni kanske inte visste om mig!

 

 

Tack för alla fina läsare där ute som följer min blogg! 

 

ha en bra kväll!!!  

 

Av Tessan - 3 december 2013 20:06

 

Hejsan svejsan alla söta läsare!  

Idag har jag varit sjukt trött, det är jag nu med. Vill bara somna. Det som irreterar mig är att det känns som att jag är påväg på att bli sjuk (fast inte) eller föskyld. Då fryser jag och får ont i huvudet om jag har sovit dåligt. Det har jag faktiskt. Jag fastnade vid kik så...

Jag hatar matte......oops det där kom helt randomly.

 

 

 

Julkalender dags!!!!!

 

Dagens ledtrådar:

 

(flyger,bäst,rolig,flera stycken,musik)

 

Mer ledtrådar imorgon!

 

Dagens sak jag ska göra:

60 saker du inte visste om mig! PÅ bloggen! Nu blire lite spännande..!!

 

Dagens söta julbild:

 

 
Vi syns i nästa inlägg och imorgon!  

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som har haft en massa bloggar men har gett upp! Jag är en trolig tecknare och vågar visa känslor efter 6 års mobbning. Mitt liv får ni veta här :) inte så mycket bilder på mig själv. än....Tar inte imot hatkommentarer! Ignorerar avu

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

4fffff

http://www.picgifs.com/cursors/special-days/christmas/animaatjes_christmas_icon9.gif

nyan cat

  Nyan cat är nog min blivande katt  


Ovido - Quiz & Flashcards